Konferencja prasowa Marii w Stuttgarcie

Dziś rozpoczął się pierwszy w sezonie turniej na kortach ceglastych, Porsche Tennis Grand Prix w Stuttgarcie.

Maria jest w tym turnieju rozstawiona z numerem 1 i występuje w roli obrończyni tytułu.

Dziś,20 kwietnia, jako główna gwiazda turnieju, Sharapova wzięła udział w konferencji prasowej, która była częścią tzw. “Media Day”, czyli dnia, w którym tenisiści poświęcają swój czas na spotkania z dziennikarzami.

O swojej kontuzji nogi, która niedawno zmusiła ją do wycofania się z rozgrywek Fed Cup:

“Teraz czuję się już o wiele lepiej. Trenuję od sześciu, siedmiu dni. Mam nadzieję, że wraz z trwaniem turnieju moja forma będzie rosła. Jestem gotowa do rywalizacji i nie mogę się doczekać pierwszego meczu tutaj.”

Na temat grania w Fed Cupie:

“Spotkam się z Myskiną około Wimbledonu, (lipiec), i wtedy coś konkretnego postanowimy. Nie ukrywam, że przyszły rok jest dla mnie niezwykle ważny. Mam cele do zrealizowania na Olimpiadzie. W tym roku Fed Cup jest dopiero dwa tygodnie po Singapurze. Jeśli w jakimś stopniu takie natężenie w graniu miałoby spowodować kontuzję i dyskomfort, wtedy nie zagram w finale Fed Cup.”

O graniu na turnieju w Stuttgarcie:

“Uwielbiam ten turniej i mam do niego niesamowity sentyment. Nie wyobrażałam sobie, że mogłoby mnie w tym roku tu zabraknąć. Mam stąd piękne wspomnienia, chwile na które czeka się, kiedy mocno się pracuje, czyli unoszenie do góry trofeum zwycięstwa. Rozegrałam tu na korcie jedne z najlepszych meczów w mojej całej karierze. Mam nadzieję, że w tym roku również stworzę dla siebie historię, którą warto będzie zapamiętać.”

CDCdmH-UgAEj_My

CDCeAhdUkAAysbF

CDCkKL1UUAEBbUH

 

Leave a Reply

