Konferencja prasowa Marii po meczu półfinałowym w Madrycie

W poprzedniej notce pisałam o tym, iż Maria niestety pożegnała się z turniejem Mutua Madrid Open w półfinale.

Tradycyjnie, po meczu Sharapova pojawiła się konferencji prasowej. Oto filmik, który przedstawia skrót tej konferencji oraz moje tłumaczenie:

http://www.tennistv.com/video/videoI…-wta-madrid-sf

0,,~13707309,00

“Mam wrażenie, że ona dziś niesamowicie podniosła swoją formę. Miała solidniejsze, mocniejsze uderzenia niż ja. Moje uderzenia były dziś płytkie. Ona była mnie w stanie odpychać w każdej wymianie. To ona była w każdej wymianie agresywniejsza, spychała mnie do defensywy. Przez cały mecz miałam tylko jeden break point, więc mogłam też lepiej returnować, szczególnie jej drugie serwisy. Zazwyczaj odbieranie drugich serwisów jest moją bronią i umiem z nich czerpać punkty. Dziś w ogóle tego nie robiłam.”

“Jej forma nie jest dla mnie zaskoczeniem. To półfinał jednego z najważniejszych turniejów w sezonie, więc trzeba być przygotowanym na ciężkie, trudne mecze.”

“To był nasz pierwszy wspólny mecz na cegle. Myślę, że ta nawierzchnia dodaje jej grze nowych wartości, jej spin był dziś bardzo wysoki, powinnam się z tego cieszyć, bo jestem wysoką dziewczyną, ale dziś grałam tak źle, że nawet to nie było mi w stanie pomóc.”

“10 dni temu zaczynałam od zera. Minęło trochę czasu odkąd zagrałam 5 spotkań w ciągu 6 dni. Myślę, że ostatni raz miało to miejsce w styczniu. Dobrze jest wrócić do tego punktu, ale wiem, że przede mną jeszcze wiele pracy. Muszę budować formę tak, aby być w stanie codziennie grać bardzo dobry tenis. Od teraz nie będzie łatwiej tylko trudniej.”

“Oczywiście jestem zadowolona, że doszłam do półfinału. Przez wszystkie mecze tu budowałam dla siebie solidną podstawę i formę. W następnym tygodniu gram kolejny turniej, który też pomoże mi rozegrać kilka spotkań i przygotować się do Szlema.”

 

 

Leave a Reply

