Maria na Media Day w Rzymie

Od soboty Maria przebywa w Rzymie, gdzie zaczął się właśnie ostatni turniej przed wielkoszlemowym Roland Garros, Internazionali BNL d’Italia.

Wczoraj, 10 maja, Maria Sharapova, jako jedna z głównych gwiazd turnieju w Rzymie wzięła udział w tzw. Media Day, czyli dniu, w którym tenisiści poświęcają swój czas na konferencje prasowe i wywiady z dziennikarzami z różnych stacji radiowych i telewizyjnych.

Oto zdjęcia z Madia Day w Rzymie:

2015 Rome - Pre-event Presser (4)

2015 Rome - Pre-event Presser (2)

m.sharapova-internazionali-2015

m.sharapova-3-internazionali-2015

Oraz fragmenty niektórych wywiadów:

“Cześć wszystkim. Jestem bardzo szczęśliwa z powrotu do Rzymu, jednego z najpiękniejszych miast na świecie, uwielbiam ten przystanek w kalendarzu tenisowym, moi wspaniali fani czekają tu na mnie. Nie mogę się doczekać, aż zobaczę Was na kortach od wtorku lub środy.”

http://video.gazzetta.it/intervista-doppia-williams-sharapova/37a20742-f7d1-11e4-ab5e-fd017c908e6b

Co dla Ciebie oznacza piękno w Rzymie?

Dla mnie to ulice, architektura miasta, to słuchanie ludzi i ich języka, jest tu mnóstwo piękna.

Piękno tenisa: Zawsze uważałam tenis za piękny sport, jest w nim tyle fizyczności, pasji, emocji, to cudowne, że fani tu mogą to zobaczyć z bliska.

Piękno Sereny: waleczność

Piękno Twojego marzenia: To moje marzenie, więc chcę je zachować dla siebie, (śmiech).

Uwielbiam Florydę, dla mojego stylu życia jest perfekcyjna, cicha, spokojna, zawsze jestem tam otoczona oceanem, ale potem jadę do Australii i tam też mi się podoba i świetnie się tam czuje🙂

Piękno treningów: Nie wiem czy znajdzie się tu coś pięknego, (śmiech).

Twoje piękno: jestem uczciwa i szczera, myślę, że wiele ludzi wokół mnie to docenia, ponieważ zawsze mówię ludziom to co widzę naprawdę.

 

 

 

Leave a Reply

