Wywiad z Marią po meczu ćwierćfinałowym turnieju w Rzymie

Maria Sharapova wczoraj, 15 maja, w bardzo dobrym stylu pokonała w ćwierćfinale turnieju Internazionali BNL d’Italia w Rzymie, Białorusinkę Victorię Azarenkę, (wszystko na ten temat w poprzedniej notce).

Jak zwykle po meczu Maria pojawiła się konferencji prasowej oraz udzieliła kilku wywiadów. Oto jeden z nich, jedyny, który narazie jest dostępny:

http://www.tennistv.com/video/videoId/wuxkrpyhfdcl11ezmed4ahcjg/title/sharapova-interview–wta-rome-qf

Vika jest trudną rywalką, ale tu poradziłaś sobie z nią naprawdę dobrze. 

Tak, myślę, że miałam dobry start w meczu. Obie jesteśmy agresywnymi zawodniczkami, grałyśmy ze sobą mnóstwo razy, znamy dobrze nasze style gry. Minęło trochę czasu od naszego ostatniego spotkania na mączce. Ja dziś chciałam wykorzystywać wszystkie okazje, być agresywną, myślę, że zrobiłam pod tym kątem dobrą robotę, pozostałam przez cały mecz konsekwentna.

Twój serwis też Ci pomógł.

Myślę, że dziś grałam lepiej drugim serwisem. Cieszę się z tego, że grałam nim dobrze w odpowiednich momentach.

Grałyście mecz wieczorem, było trochę chłodniej niż za dnia. Czy to jakoś wpływa na Twoją grę?

To chyba pierwsze moje spotkanie od Brisbane, kiedy gram w trochę chłodniejszych warunkach. Dziś miałyśmy inne warunki niż przez resztę tygodni, ale poradziłam sobie z nimi dobrze i jestem z tego powodu bardzo zadowolona.

Z kolejną rywalką przegrałaś w Miami. Czego oczekujesz od ponownego spotkania z nią? 

Po przegraniu tamtego spotkania wiedziałam, że mogłam wszystkie rzeczy na korcie robić lepiej i poprawić wiele aspektów. Nie mogę się doczekać kolejnego pojedynku z nią. Oczywiście ona gra ostatnio bardzo dobry tenis. To będzie półfinałowego spotkanie, bardzo zależy mi na tym, aby grać w finale, dam z siebie wszystko i zobaczymy jak potoczy się sytuacja.

 

Leave a Reply

