Maria gwiazdą weekendowego wydania magazynu Financial Times

Maria Sharapova została główną gwiazdą z okładki amerykańskiego magazynu Financial Times. Rosjanka pojawiła się na okładce weekendowego dodatku do tej gazety, a pełna nazwa tego dodatku brzmi Financial Times Weekend Magazine.

Financial Times Magazine to gazeta, która głównie zajmuje się ludźmi biznesu, którzy w swoich branżach odnoszą ogromne sukcesy na skalę światową.

CFoCG4UWIAAL5WU

139f8e4c-ff4b-11e4-8dd4-00144feabdc0

Twitter Marii:

Bez tytułu

“Za kulisami sesji dla Financial Times Weekend Magazine”

CFnIC8KXIAExWNp

Wypowiedzi Marii z artykułu poświęconego jej osobie w najnowszym numerze magazynu Financial Times:

“Jeśli kiedykolwiek musiałam coś komuś udowodnić, myślę, że już dawno to zrobiłam. Wszystko co osiągam od tej pory robię dla mojej własnej satysfakcji.”

“Kontuzja sprawiła, że zaczęłam wątpić w moją grę. Moja gra opiera się na byciu agresywnym, mocnym i odbijaniu piłki bardzo głęboko. Najgorszym aspektem po kontuzji był mój serwis, który stracił całą swoją moc, czucie, wiedziałam, że mój bark już nigdy nie będzie posyłać takich serwisów jak kiedyś.”

“Lubię pracować. To trudne dla mnie niczym się nie zajmować. Trudno mi tak po prostu usiąść, lubię mieć obowiązki i stawiać im wyzwanie.”

“Sport toczy sie bardzo szybko i niestety sprawia, że wiele rzeczy zapominasz. Rok temu wygrałam turniej w Madrycie, a teraz siedzimy tutaj i jest trochę tak jakby tego nie było. Pamiętam, że finał był bardzo trudny i wymagający i kilkadziesiąt minut po nim siedziałam już na lotnisku w drodze do Rzymu.”

“Od czwartego roku życia moje życie jest trochę automatyczne. Budzisz się rano, trenujesz, bierzesz samolot, grasz turniej i wracasz do domu. Momentem, w którym moje życie wyglądało inaczej była kontuzja, która przerwała tę rutynę. To było dziwne uczucie i szczerze mówiąc wcale mi się nie podobało.”

“Tak naprawdę mój udział w reprezentowaniu tylu światowych marek był tylko niewielką częścią całej biznesowej maszyny. W pewnym momencie poczułam, że chcę zacząć biznes, który od samego początku będzie tylko mój. Chciałam podejmować finalne decyzje i czuć presję prowadzenia własnej firmy. Chciałam, żeby Sugarpova stała się lifestylową marką, rozrastamy się w szalonym tempie.”

“Kiedy byłam kontuzjowana nie sądziłam, że będę grała mając 28 lat. Mam za sobą wiele niesamowitych przeżyć jako tenisistka i ciągle mam głód na więcej. Ale uwierz mi nie będę smutna, kiedy to wszystko się skończy. Nie będzie żadnego żalu. Chcę mieć rodzinę i dzieci.”

“To miłe być z kimś kto rozumie Twój zawód i szanuje to co robisz. Jest mnóstwo różnych aspektów w życiu tenisisty, które trudno jest wytłumaczyć komuś z zewnątrz.”

 

 

 

 

 

Leave a Reply

