Maria w wywiadzie dla Wall Street Journal

Maria Sharapova udzieliła szybkiego wywiadu dla jednej z najsłynniejszych gazet świata: Wall Street Journal. W rozmowie z dziennikarzem Maria opowiada o swoich ulubionych hotelach, rzeczach bez których nie może obejść się w podróży oraz zabawie jaką miała podczas zgubienia się w Tokio.

CFrW9-UWAAELKVK

Większość ludzi nie wie, że jesteś: Niezdarna. Potykam się o wiele rzeczy. Poza kortem wpadam co chwilę na jakieś przedmioty jak Bambi. Może za bardzo koncentruje się na innych rzeczach.

Pomiędzy treningami lubisz: koncentrować moją energię na moim słodkim biznesie, (Sugarpovej), uwielbiam robić burzę mózgu z moim teamem i zastanawiać się jak ulepszać jakość Sugarpovej jako firmy. To odwraca moją uwagę od codziennej, tenisowej rutyny.

Twoja ulubiona restauracja to: Mari Vanna. Jest w Londynie i Nowym Jorku i właśnie otworzyli jedną w Los Angeles. Uwielbiam barszcz i pierogi nadziewane wiśniami.

Nie mogę znieść smaku: wódki. Wiem, że wielu Rosjan ją lubi, ale ja lubię ją ewentualnie wypić w jakimś drinku nigdy samą.

Najlepsza rzecz w podróżowaniu: podróże pozwalają wyrwać się z codzienności. Pamiętam kiedy byłam w Tokio i zgubiłam się. Nie mogłam zapytać o drogę, bo nie znałam języka. Nie było tam zbyt wiele znaków drogowych, a nawet jeśli były to nie mogłam ich odczytać. To była świetna przygoda, lubię takie wyzwania.

Jeden z moich największych luksusów: podróżowanie prywatnym samolotem. Pomaga mi przemieszczać się w szybki sposób na turnieje. To jedna z moich najlepszych inwestycji.

Nigdy nie latam bez: kaszmirowanego szala od Faliero Salti, który jest tak duży, że można go użyć jako koc, kremu Supergoop do rąk i słuchawek Bose, które zatrzymują hałas z daleka ode mnie

BN-IO120_NEW20o_P_20150521201059

Lubię kolekcjonować: dzieła sztuki współczesnej. Jednym z moich największych szaleństw była litografia Picasso, którą kupiłam w Londynie.

Nie mam cierpliwości do: gromadzenia rzeczy. Lubię minimalizm, mój dom jest nowoczesny i przytulny. Nie lubię też kupować pamiątek.

Kiedy podróżujesz: uwielbiam robić zdjęcia. Mam mnóstwo albumów oraz Instagram. Dużo fotografuję moim BlackBerry.

Ostatnie wakacje spędziłam: Na Filipinach w Amanpulo Resort na wyspie Sulu Sea.

Wolałabym być: nad oceanem niż w górach lub na pustyni.

Mój pomysł na idealny wyjazd: chodzenie na plażę, uprawianie jogi, picie wody kokosowej. Wiem, że udanymi wakacjami dla mnie są takie podczas, których zaczynam się nudzić i chcę wrócić do pracy.

Chciałabym wrócić do: Hotelu Il San Pietro w Positano. Minęło wiele lat odkąd tam przebywałam, ale wiem, że to magiczne miejsce z cudownym widokiem

Zawsze podróżuję z: walizką zrobioną przez Nike 15 lat temu. To manufaktura zrobiona specjalnie dla mnie.

Ulubiony towarzysz podróży: mój pies Dolce. Ja i Grigor uwielbiamy z nim podróżować. Niestety ze względu na to, że często nie ma mnie w kraju nie mogę z nim wiele wyjeżdżać

Leave a Reply

