Konferencja prasowa Marii przed turniejem w mieście Wuhan

Już dziś rozpoczął się turniej Dongfeng Motor Wuhan Open w Chinach. Maria występuje w tym turnieju rozstawiona z numerem 2 i jest to jej pierwszy turniej od lipca tego roku.

Wczoraj, 26 września, Sharapova jako jedna z głównych gwiazd turnieju wzięła udział w tzw. Media Day, czyli dniu, w którym tenisiści poświęcają swój czas rozmowom z dziennikarzami.

Zdjęcia z konferencji prasowej Marii w Wuhanie:

Maria Sharapova - Press Conference in Wuhan 2015-09-26 33

280947125_Maria_Wuhan_Preview_011_122_188lo

ddb1c049gw1ewfvl1331aj21kw2ho4n5

(150926) -- WUHAN, Sept. 26, 2015(Xinhua) -- Maria Sharapova of Russia attends a press conference ahead of the 2015 WTA Wuhan Open Tennis tournament match at the center court of Optics Valley International Tennis Center in Wuhan, capital of China's Hubei Province on Sept. 26, 2015.(Xinhua/Xiao Yijiu) (Photo by Xinhua/Sipa USA)
Wypowiedzi Marii z konferencji prasowej:

“Przez ostatnie miesiące ominęło mnie sporo turniejów. Ostatnio leczyłam kontuzję, starałam się wyzdrowieć i trenować. Ten turniej okazał się być w perfekcyjnym dla mnie czasie po kontuzji, więc nie widziałam powodu dla którego miałabym tu nie zagrać.”

” W zeszłym roku nie zagrałam tu najlepiej, więc jest to zdecydowanie aspekt, który chce poprawić w tym roku.”

“Nigdy nie możesz nie docenić swojego rywala bez względu na to czy jest rozstawiony czy nie. Nie ma łatwych spotkań i wiem, że tenisistki z top 20 są tutaj obecne i chcą zagrać jak najlepiej. Nie możesz spojrzeć na swojego rywala i stwierdzić: to będzie łatwy pojedynek.”

“Czuję się znowu zdrowo i dobrze i jestem gotowa na rywalizację. Nie byłoby mnie tu gdybym nie czuła się zdrowa i gotowa na wygrywanie.”

O odejściu prezes WTA Stacey Allaster ze swego stanowiska:

“Stacey jako prezes WTA wykonała świetną robotę i wyniosła kobiecy tenis do najwyższej, światowej rangi. Słuchała tenisistek i respektowała nasze zdanie, życzę jej wszystkiego co najlepsze.”

 

Leave a Reply

