Maria na pokazie marki Chanel podczas Paris Fashion Week

Maria, która obecnie przebywa w Paryżu, pojawiła się wczoraj, 6 października, na pokazie mody marki Chanel, który odbył się w ramach prestiżowej imprezy modowej: Paris Fashion Week.

Pokaz odbył się w Grand Palais w Paryżu, czyli największej w mieście hali wystawowej. Sala przeznaczona do pokazu była zaaranżowana na lotnisko, a bilety upoważniającej do wejścia przypominały wyglądem bilety lotnicze. Cała impreza odbyła się pod hasłem Chanel Airlines.

Maria Sharapova była jedną z głównych gwiazd całego pokazu i siedziała w pierwszym rzędzie obok redaktor naczelnej magazynu Vogue: Anny Wintour.

Maria na temat swojej obecności na pokazie Chanel:

“Na pokazie marki Chanel jestem po raz pierwszy w życiu, więc jest to dla mnie bardzo ekscytujące przeżycie. To niesamowite zobaczyć na żywo tyle strojów, które razem tworzą dopracowaną całość.”

Twitter Marii:

Bez tytułu

“Czy nie wyglądam jak sweterkowy króliczek Chanel? Świetny strój na mój pierwszy lot z #ChanelAirlines.”

CQoOl9oVEAAiJG4

Instagram Marii:

Bez tytułu2

“Moment przed wejściem na pokaz Chanel… marzenie każdej dziewczyny.”

12107610_141655686189047_789403328_n

Bez tytułu3

“Uszczypnijcie mnie… Karl i ja na jednym zdjęciu. Za kulisami, wśród chaosu po pokazie, zabrałam mu trochę czasu na zdjęcie i jest to dla mnie specjalne wydarzenie.”

12142579_1506920189601083_2018396226_n

Oficjalne zdjęcia z pokazu marki Chanel podczas Paris Fashion Week:

Maria Sharapova - Paris Fashion Week 2015-10-06 02

Maria Sharapova - Paris Fashion Week 2015-10-06 04

Maria Sharapova - Paris Fashion Week 2015-10-06 27

Maria Sharapova - Paris Fashion Week 2015-10-06 36

Maria z Karlem Lagerfeldem:

Maria Sharapova - Paris Fashion Week 2015-10-06 46

Maria z Lewisem Hamiltonem:

Maria Sharapova - Paris Fashion Week 2015-10-06 45

Maria i Anna Wintour:

Maria Sharapova - Paris Fashion Week 2015-10-06 73

 

 

 

Leave a Reply

