Maria ma w planach wydać swoją autobiografię w 2017 roku!

Wczoraj, 5 listopada, Maria Sharapova na swoim profilu na Facebooku podała niezwykle ekscytującą dla wszystkich fanów informację. Otóż Rosjanka planuje wydać swoją autobiografię w 2017 roku!

Jest to fantastyczna wiadomość z wielu względów. Maria jest jedną z najważniejszych osobistości w świecie sportu, jej charyzma jest znana nawet w kręgach poza tenisowych. Wszyscy jej fani wiedzą, że jej historia jest niezwykle ciekawa i bujna, a przeczytanie jej w opisie samej Marii będzie niezwykłym przeżyciem dla każdego fana.

Sharapova swego czasu na swojej stronie internetowej pisała krótkie notki dla fanów na przeróżne tematy. Już tam dała pokaz swoich umiejętności pisarskich, autoironii i poczucia humoru. Cała SharaFamily nie może się doczekać efektów i już czeka na 2017 rok.

Oto informacja Marii, którą wczoraj przekazała na Facebooku:

image

W grudniu zeszłego roku wyszłam z niezobowiązującego spotkania na temat książki i zostałam zainspirowana tym, aby przeżyć moją historię jeszcze raz, tym razem na papierze. Kilka napisanych przeze mnie akapitów krążyło po wydawnictwach i otrzymałam nieoczekiwany zaszczyt pracy z Farrar, Straus i Giroux nad moją pierwszą książką.

Te akapity zajęły mi dobre 4 miesiące pracy i to był moment, w którym uświadomiłam sobie, że muszę do mojego planu dnia dodać spotkania z profesjonalnym pisarzem, ponieważ sama ukończyłabym tę książkę w 2030 roku! Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę pracować z Rich Cohen nad tym projektem i mam nadzieję, że on wybaczy mi moją nieskładną pisaninę. Rich jest współautorem moich ulubionych autobiografii: Jerry Weintraub, When I Stop Talking, You’ll Know I’m Dead. Jeśli jeszcze ich nie czytaliście, zróbcie to koniecznie.

Jestem podekscytowana podzieleniem się z Wami moją historią. Będzie szczera i nie będzie w niej limitów. Zaczęliśmy już nad nią pracę i rozmawiamy z osobami, które odegrały w moim życiu ogromną rolę. To niesamowite ile rzeczy uczę się o sobie przeżywając moje życie jeszcze raz. Pisanie było moją pasją od kiedy uświadomiłam sobie, że matematyka nie jest moim ulubionym przedmiotem.

Będę informowała Was na bieżąco o postępach, ale rok 2017 wydaje się rozsądną datą wydania książki.

image

Leave a Reply

