Maria mówi o modzie dla magazynu Glamour

W związku z tym, iż Maria Sharapova jest nie tylko jedną z najlepszych tenisistek w historii, ale również światową bizneswoman i osobą, która wyznacza modowe trendy,Rosjanka udzieliła wywiadu słynnemu magazynowi kobiecemu: Glamour. Sharapova opowiada w nim o swojej garderobie oraz udziela nam modowych porad

attends the Stella McCartney show as part of the Paris Fashion Week Womenswear Spring/Summer 2016 on October 5, 2015 in Paris, France.

Opowiedz o swoich strojach, które masz na sobie podczas treningów.

“Zazwyczaj lubię trenować w neutralnych outfitach, aczkolwiek lubię dodawać do nich szczyptę koloru, który poprawi mi humor. Kiedy jestem na siłowni i wykonuję ciężkie ćwiczenia, trochę koloru w moim stroju sprawia, że jestem zadowolona. Lubię odblaskowe staniki pod bluzkami w neutralnym kolorze, to daje ciekawy kontrast i dodaje do sportowemu outfitowi trochę smaczku.

Opowiedz o tym co sprawia, że wyglądasz na korcie tak elegancko, a jednocześnie swobodnie.

Chodzi o znalezienie dobrego balansu. Jeśli mam na sobie coś obcisłego na górze, to dół lubię mieć zwiewny i na odwrót. Lubię też warstwy i kombinacje kolorów, które zawsze sprawiają, że wygląda się elegancko nawet w sportowym stroju.

Twoje ulubione akcesoria:

Kiedy gram staram się zminimalizować dodatki do stroju. Zazwyczaj mam proste, krótkie kolczyki. Kiedy byłam młodsza miałam jeszcze bransoletki, ale z wiekiem zminimalizowałam biżuterię na korcie.

Mówisz, iż zazwyczaj nie trzymasz się kurczowo obecnych trendów:

Mam tylko jedną rzecz, którą noszę na sobie od zawsze, to naszyjnik z krzyżykiem, który dostałam od rodziców. Poza tym mój styl cały czas ewoluuje i się zmienia. Moda to dla mnie też świadectwo dorosłości i pewnych świadomych wyborów.

Twoje obowiązkowe dodatki na tę jesień:

Kocham biżuterię, szczególnie pierścionki. Kolekcjonuję je odkąd byłam małą dziewczynką. Staram się sprezentować sobie co roku przynajmniej dwa pierścionki. Więc to najprawdopodobniej będzie mój najnowszy zakup.

Nie możesz żyć bez:

Uwielbiam dotyk kaszmiru, szczególnie kiedy podróżuje. Mam kaszmirowy szal, który zawsze ląduje w mojej walizce.

O mieszance mody eleganckiej ze sportową:

W mojej karierze podróżuje niemal przez cały czas. Uwielbiam miksować ze sobą styl elegancki ze sportowym. Daje mi to poczucie komfortu nawet w niedogodnych sytuacjach. Czasami mam spotkania biznesowe nawet w środku lotu!

Twoja rada na ubieranie się podczas tej jesieni:

Ubierajcie się prosto. Mniej znaczy więcej. Inwestujcie w kilka kluczowych rzeczy, które będzie zakładać i miksować ze sobą w różny sposób.

Leave a Reply

