Konferencja prasowa Rosjanek przed finałem rozgrywek Fed Cup w Pradze

W najbliższy weekend, 14-15 listopada, w Pradze, odbędzie się finał drużynowych rozgrywek Fed Cup. W wielkim finale zmierzą się ze sobą reprezentacje Rosji i Czech.

W reprezentacji Rosji zagra największa gwiazda tych finałowych zmagań, Maria Sharapova.

Maria razem z resztą rosyjskiej drużyny jest już w Pradze i dziś, 11 listopada, pojawiła się razem z reprezentacją na konferencji prasowej.

Twitter Marii:

“Znowu razem”

Oficjalne zdjęcia z konferencji prasowej Rosjanek w Pradze:

image

image

image

image

image

image

image

A oto fragment konferencji podczas którego na pytania dziennikarzy odpowiadała Maria:

W tym roku przegrałaś i z Kvitovą, która wyrzuciła Cię z turnieju mistrzyń i z Safarovą, która zrobiła to w Roland Garros

W obu tych meczach grałam na słabszym poziomie i miałam kilka innych problemów jak choroba czy kontuzja. One obie grają niesamowity tenis i będzie mi ciężko zrewanżować się im tutaj, zwłaszcza, że grają u siebie. Czekam z niecierpliwością na mecze i wielkie wyzwanie jakie czeka mnie tu na zakończenie sezonu.

Czy wyciagnęłaś wnioski z tamtych porażek?

Tak, oczywiście. To były dla mnie trudne mecze, ale jestem świadoma czynników, które sprawiły, że je przegrałam. One są zawodniczkami ze ścisłej czołówki światowej i przegrywanie z nimi to żadna ujma. Postaram się tu zrobić co w mojej mocy, aby przyczynić się do zwycięstwa Rosji.

To Twój pierwszy finał Fed Cup w karierze. Jak postrzegasz to wydarzenie?

To będzie dla mnie niezwykłe i fascynujące przeżycie. Dziewczyny w wielkim stylu pokonały w półfinale Niemki, a ja mam zaszczyt zagrać w drużynie już w finale. Mam nadzieję, że to my wygramy całe rozgrywki.

Czy fani w Pradze będą dla Czeszek atutem?

Teraz możemy tylko spekulować, ponieważ mecze jeszcze się nie zaczęły. Oczywiście wiem, że podczas Fed Cup doping zawsze jest niezwykle zacięty i tutaj też tak z pewnością będzie. Hala będzie pełna czeskich fanów, ale mam nadzieję, że zobaczymy kilka rosyjskich flag.
Jednak przede wszystkim musimy skoncentrować się na meczach o grze.

Dlaczegp zamieszkałaś w innym hotelu niż reszta ekipy?

Pytasz na serio? Następne pytanie proszę

Jak opisałabyś grę Kvitovej i Safarovej?

Są niezwykle groźne, zwłaszcza w tych rozgrywkach. Są trudnymi przeciwniczkami, grają mocny, agresywny tenis. Kreują akcje, szukają wygrywających uderzeń.

Czy jesteś zaskoczona, że Safarova jest w Top 10 rankingu?

To była tylko kwestia czasu, kiedy ona się tam dostanie. Więc nie jestem tym w ogóle zaskoczona. Zasłużyła na tę pozycję i jest w stanie grać tenis na bardzo wysokim poziomie.

Leave a Reply

