Maria zdobywa punkt dla reprezentacji Rosji w pierwszym dniu finału rozgrywek Fed Cup w Pradze

Dziś, 14 listopada, miał miejsce pierwszy dzień wielkiego finału drużynowych rozgrywek Fed Cup w Pradze. Bohaterkami finału są Czeszki i Rosjanki.

W pierwszy dzień rozgrywek tradycyjnie zostały rozegrane dwa mecze singlowe.

W pierwszym meczu, który odbył się o godzinie 14:00, to Czeszki zdobyły punkt dla reprezentacji. Petra Kvitova w trzech setach zwyciężyła z Anastasią Pavlyuchenkovą.

Bohaterką drugiego meczu w reprezentacji Rosji była Maria, która w dwóch pewnych setach pokonała Karolinę Pliskovą i zapewniła reprezentacji Rosji punkt. Sharapova wygrała wynikiem 6:3 6:4. W całym meczu Maria miała 28 bezpośrednio wygranych piłek i 25 niewymuszonych błędów.

Tym samym po pierwszym dniu rozgrywek między reprezentacjami mamy remis 1:1 i jutro rozstrzygnie się, która drużyna zdobędzie puchar rozgrywek Fed Cup w sezonie 2015.

Pomeczowy wywiad z Marią:

https://m.youtube.com/watch?v=v_B1PFZBRWs&feature=youtu.be

To była solidna walka, ale tego właśnie oczekuje się po meczach w Fed Cupie. To jest wielki finał i nikt nie zamierza się tu poddać. Byłam zdenerwowana przez cały mecz, popełniłam błędy w nieodpowiednich momentach, ale na szczęście wygrałam ten pojedynek.

Nie serwowałam dziś dobrze i to definitywnie element mojej gry, który muszę do jutra poprawić.

Atmosfera tu jest niesamowita, jest oczywiście więcej czeskich flag,  ale w wyobraźni widziałam tylko kolory niebieski, czerwony i biały i wyobrażałam sobie, że to flagi rosyjskie🙂 Miałam też za sobą wspaniały team, który mnie dopingował i pomagał przetrwać gorsze momenty.

To rzeczywiście ciekawe, że nie grałyśmy jeszcze z Pliskovą w tourze. Ona gra niezwykle mocny i stanowczy tenis, jest groźna i liczy się w czołówce światowej.

Zdjęcia z pierwszego meczu Marii w finale rozgrywek Fed Cup:

image

image

image

image

image

Leave a Reply

