Maria na evencie “Summer Night” w Brisbane

Maria przebywa aktualnie w australijskim mieście Brisbane, gdzie już w najbliższym tygodniu rozegra pierwszy w sezonie 2016 turniej, (wszystko na ten temat w poprzednich notkach).

Wczoraj, 2 stycznia, Maria Sharapova oraz Roger Federer, czyli dwie największe gwiazdy turnieju Brisbane International oraz obrońcy tytułu z zeszłego roku, wzięli udział w evencie “Summer Night”.

Event “Summer Night” odbył się w Brisbane City Hall, czyli miejskim ratuszu.

Event miał na celu promocję turnieju w Brisbane oraz świętowanie lata, które aktualnie trwa w Australii.

Podczas eventu grali najlepsi australijscy didżeje, drinki serwowali najlepsi barmani, a jedzenie podawali wybitni kucharze. Odbyła się też licytacja charytatywna dla domu Ronalda McDonalda, który wspiera dzieci z rodzin patologicznych.

Głównymi gwiazdami imprezy byli Maria Sharapova i Roger Federer. Tenisiści podczas eventu zajęli kanapę widoczną dla całej publiczności i odpowiadali na pytania od prowadzącej całe wydarzenie.

Tenisiści brali również udział w zabawnych grach. Jedną z nich było udawanie dziennikarzy.

Oto fragment zabawy, w której Roger gra rolę dziennikarza, a Maria odpowiada na jego pytania:

Roger: Maria. Jako czternastolatek wyjechałem do francuskiej części Szwajcarii do akademii tenisowej. Było to dla mnie trudne i zaskakujące doświadczenie. Wiem, że Ty masz za sobą o wiele dalszą drogę, z Rosji do USA i to w wieku 7 lat. Opowiedz o tym. Chciałbym równiez wiedzieć jak radzisz sobie z kontuzjami, które Cię trapią.

Maria: Kiedy masz 7 lat i przenosisz się do zupełnie innego państwa, nieważne czy godzinę czy 14 godzin od domu, to jest to dla Ciebie ogromne wydarzenie. Jedyne co pamiętam to pakowanie rosyjskich książek, ponieważ byłam przekonana, że już nigdy w życiu ich nie zobaczę. Rodzice tłumaczyli mi, że to najcięższe rzeczy jakie ze sobą biorę. Pamiętam jak wylądowałam z tatą na lotnisku w Miami, widziałam palmy po raz pierwszy w życiu, byłam podekscytowana, otoczona przez dzieci w akademii, wszyscy mieliśmy jedno marzenie, aby pewnego dnia zostać najlepszym na świecie. Jako tak mała dziewczynka nie myślałam o tym, że jest ciężko. Robiłam to co kocham, wstawałam rano, zakładałam sportowe ubrania, biegałam, ćwiczyłam, rozmawiałam z innymi ludźmi. Dla mnie było to zabawne.
Jeśli chodzi o kontuzje to uczucia z nimi związane są różne. Najpoważniejsza kontuzja przytrafiła mi się, kiedy byłam u szczytu kariery, wygrałam właśnie Australian Open, a kilka miesięcy później znalazłam się na stole operacyjnym w Nowym Jorku. Ta kontuzja sprawiła, że spojrzałam na tenis z zupełnie innej perspektywy. Tenis to do tamtej pory było całe moje życie, a nagle musiałam poradzić sobie z sytuacją, w której nie zakładam rano sportowych ubrań, a tenis nie wypełnia już mojego całego dnia.

Oto filmik, w którym to Maria pyta Rogera jak to jest być idealnym, nie pocić się na korcie, zawsze mieć idealną fryzurę 😉

Maria na event “Summer Night” w Brisbane wybrała czarna sukienkę i czarny żakiet. Do outfitu dodała biżuterię od Svarovskiego.

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

