Maria wycofała się z turnieju w Indian Wells!

W przyszłym tygodniu rozpoczyna się jeden z ważniejszych turniejów w sezonie. Mowa o turnieju BNP PARIBAS OPEN w kalifornijskim mieście Indian Wells.

Niestety dla fanów Marii Sharapovej turniej ten, w tym sezonie, zakończył się jeszcze przed jego oficjalnym rozpoczęciem.

Sharapova dziś, 3 marca, dokładnie na 5 dni przed rozpoczęciem turnieju, wydała oficjalne oświadczenie, w którym informuje iż z powodu kontuzji lewego przedramienia nie zagra w tegorocznej edycji turnieju Indian Wells.

Oficjalne oświadczenie Marii:

“Jestem wysoce rozczarowana, iż nie będę w stanie rywalizować w tym roku w turnieju BNP PARIBAS OPEN w Indian Wells. Byłam skoncentrowana na  wyleczeniu mojej kontuzji lewego przedramienia i sprawienia, aby moje ciało było w 100% gotowe do grania w Indian Wells. Niestety nie udało mi się w pełni wykonać tego zadania. Indian Wells to jeden z moich ulubionych turniejów w sezonie, jest tak blisko mojego domu w LA, więc czuję się tu zawsze rodzinnie. Jestem pewna, że turniej będzie sukcesem organizatorów i wszyscy biorący w nim udział będą jak zwykle zachwyceni.”

Maria jest dwukrotną mistrzynią turnieju w Indian Wells. Sharapova zwyciężyła w nim w roku 2006 oraz 2013. W zeszłym roku dotarła do IV rundy.

image

image

image

Leave a Reply

