Facebook: Maria pisze wiadomość dla fanów!

Po poniedziałkowym oświadczeniu Marii na temat przyjmowania przez nią przez 10 lat leku Meldonium, (który 1 stycznia 2016 został zakazany dla sportowców), tenisistka przeżywa trudne chwile. Spłynęła bowiem na nią fala niesprawiedliwej nienawiści oraz nieuzasadnionej krytyki.

Marię jednak, gorąco wspierają wszyscy fani, którzy organizują na portalach społecznościowych różne akcje poparcia dla Sharapovej.

Maria chciała podziękować swoim oddanym fanom i na swoim oficjalnym koncie na Facebooku napisała do nich krótki list:

image

image

“Obudziłam się wczorajszego ranka z przepełnioną miłością i współczuciem skrzynką odbiorczą.

Pierwszy mail, który otworzyłam był od mojej przyjaciółki, która jest wstanie mnie rozśmieszyć jednym słowem. Spędziłyśmy ranek rozmawiając przez telefon, ona chciała sprawdzić jak się czuję.

Uwielbiam poranki. Nowy dzień, świeży start. Myślę, że będzie całkiem wporządku jeśli powiem Wam, że ten dzień nie był zwyczajny. Nic nie przychodzi mi do głowy o 6 rano oprócz tego, że jestem zdeterminowana, aby dalej grać i mam nadzieję, że dostanę taką szansę. Chciałabym nie przechodzić przez to co przechodzę, ale to się dzieje i przetrwam to.

Potrzebowałam się spocić, wyrzucić z siebie złe emocje, zadręczyć się na siłowni, w końcu to robiłam całe życie. Tak więc wyszłam z domu na siłownię i zobaczyłam stado przyciemnonych samochodów jadących za mną. Oto są, starzy, dobrzy znajomi: paparazzi.

Oprócz szukania antycznego stolika do kawy, ( przypadkowe, wiem), nie byłam dostępna online. Ale moja przyjaciółka zrobiła dla mnie kolaż ze wszystkimi Waszymi pięknymi wiadomościami i hashtagami, (IStandWithMaria, LetMariaPlay). Spędziłam poranek czytając je z moim psem, który nie rozumiał, dlaczego jest to ważniejsze od spaceru.

W tym momencie jestem dumna z tego, że mogę nazwać Was fanami. W ciągu kilku godzin od mojego ogłoszenia okazaliście mi wsparcie i lojalność, które większość ludzi okazuje tylko po sukcesach.

Chce abyście wiedzieli, że Wasze piękne słowa wywołały ogromny uśmiech na mojej twarzy. Chciałabym znowu grać i mam nadzieję, że dostanę taką szansę. Wasze wiadomości dodają mi mnóstwo otuchy. Ta wiadomość służy temu, aby powiedzieć Wam dziękuję. Dziękuję Wam bardzo.”

Leave a Reply

