Za kulisami sesji zdjęciowej promującej Sugarpova Chocolate!

Premiera Sugarpova Chocolate, czyli czekolady produkowanej przez firmę Marii, Sugarpovą, zbliża się wielkimi krokami.

Przypomnę, iż Sugarpova Chocolate zadebiutuje na rynku europejskim 15 maja, natomiast mieszkańcy Ameryki Północnej będą mogli cieszyć się jej smakiem od 26 maja.

W związku ze zbliżającą się premierą swojej czekolady, Sharapova oraz cały jej team ruszyli ze światową promocją i reklamą swojego nowego produktu.

W poprzedniej notce pisałam o tym, iż dziennikarze CNN dostali możliwość przetestowania Sugarpova Chocolate, o czym został nakręcony krótki filmik.

Oprócz tego, wczoraj, 12 maja, pojawił się w sieci filmik zza kulis sesji zdjęciowej promującej Sugarpova Chocolate. W filmiku możemy zobaczyć pracę nad sesją zdjęciową oraz usłyszeć wypowiedź Marii na temat jej firmy, Sugarpovej. Sesja zdjęciowa została wykonana w lutym tego roku w Los Angeles:

“Jestem chętna do uczenia się tego jak działa biznes, ale również mam swoją własną świadomość tego w jakim kierunku powinna iść moja firma. Wiem z kim chcę pracować, jakie produkty chcę wprowadzić do firmy, w jaki sposób chcę je promować i przedstawić ludziom. Potrzeba mi sporo czasu na dokładne przemyślenie i podjęcie odpowiednich decyzji biznesowych. W biznesie musisz cały czas myśleć o ewolucji swojej firmy, o modyfikacjach. Jeśli tego nie robisz, jeśli nie masz swojej wizji dziś, najprawdopodobniej jutro też nie będziesz jej mieć. Codziennie sama zadaję sobie pytanie, gdzie widzę swoją firmę za kilka lat? Mój zawód, (tenis), nauczył mnie, że w życiu ważne są poczynione inwestycje w to co się robi. W mojej zawodowej karierze musiałam wybudować wokół siebie team, któremu ufam i który codziennie czyni mnie lepszą tenisistką. W mojej firmie, która zajmuje się produkcją słodkości, wykreowanie teamu jest tak samo ważne. Każdy wnosi swoją wizję, swój pomysł, wybieramy z tego najlepsze pomysły i powstaje coś naprawdę wielkiego. Aspekt inwestowania finansowego, ale również inwestycji w dobry team jest bardzo ważny. Nauczyłam się też, że nie mogę oczekiwać czegoś w zamian już na następny dzień czy tydzień. Decyzje, które podejmujemy zajmują nam miesiące. Nasz styl życia to decyzje, które podejmujemy na co dzień. Moga być one związane z naszym życiem w społeczeństwie, w biznesie. Sami w biznesie. Sami wybieramy rzeczy, które lubimy robić, jeść, sami wybieramy ludzi, którymi się otaczamy. Kiedy zaczęliśmy prowadzić tę firmę nie myśleliśmy tylko o żelkach. Mieliśmy w głowie wizję na lata. Pierwsza kampania, którą robiliśmy z ustami Sugarpova, odzwierciedlała naszą wizję na kolejne lata. Wizję firmy, która stanie się marką lifestylową. W dalszym ciągu mamy mnóstwo pomysłów. Osobiście chcę tą firmą wykreować ciepły, radosny klimat. Chcę przekazać ludziom młodzieńczą energię, chcę by ludzie się uśmiechali i byli optymistami. Moje słodkości mają im się kojarzyć z najlepszymi momentami dnia, w których mogą zapomnieć o pracy i obowiązkach i po prostu oddać się przyjemnościom.”

image

 

Leave a Reply

