Maria powróciła do Los Angeles 

Po prawie miesięcznym pobycie w Europie, (Maria w lipcu uczestniczyła w kursie biznesowym Uniwersytetu Harvard w Londynie, pracowała dla agencji reklamowej VCCP również w Londynie oraz była na rodzinnych wakacjach w Barcelonie i Chorwacji), Sharapova powróciła do swojego domu w Los Angeles.

Maria ze względu na zawieszenie od profesjonalnej gry w tenisa nie bierze udziału w turniejach tenisowych, ale jak zwykle stara się pozostać z fanami w stałym kontakcie.

Na swojej aplikacji na smartphony i iphony Maria poinformowała fanów o swoim powrocie do domu w Los Angeles. 

W filmiku na swojej aplikacji Maria opowiedziała również o prezentach jakie przywiozła z europejskiej wyprawy dla rodziny i znajomych. 

Ze względu na prawa autorskie nie mogę opublikować filmiku, zamieszczam jednak screen i moje tłumaczenie:

“Właśnie powróciłam ze swojej podróży i uświadomiłam sobie, że pamiątki jakie powinnam przywieźć znajomym prawdopodobnie nie istnieją. Więc wszystko co ze sobą wzięłam i jest dla nich, jest związane z jedzeniem. Kiedy pakowałam walizkę miałam w niej oliwę z oliwek z Chorwacji, wino do deserów dla rodziców z Hiszpanii i dżem wiśniowy, który zrobiła moja babcia i przekazała mi przez rodzinę, z którą spędziłam wakacje. Moja walizka była 15 kilogramów cięższa🙂 Myślę, że jedzenie jest dobrym pomysłem na pamiątkę z podróży, ponieważ dzięki niemu poznaje się kulturę danego kraju. Ale jeśli Wy macie jakieś ciekawe pomysły na pamiątki, proszę podzielcie się nimi ze mną:)”

“Jedna z moich ulubionych rzeczy w lecie…. Rynek ze świeżą, wiejską i pyszną żywnością.”

Leave a Reply

