Filmiki promujące nową torbę Marii dla marki HEAD

Kilka tygodni temu pisałam o tym, iż na rynek weszła właśnie nowa torba zaprojektowana przez Marię Sharapovą dla marki HEAD. W sieci pojawiła się wtedy nowa sesja zdjęciowa Marii z zaprojektowaną przez nią torbą z kolekcji 2016/2017. Przeczytacie o tym klikając na ten link: https://sharapovadaily.wordpress.com/2016/08/26/nowa-sesja-zdjeciowa-marii-dla-marki-head/

Maria Sharapova jest jednym z najbardziej znanych w świecie sportowym nazwisk, które reklamuje markę HEAD.

Maria od 2011 roku gra rakietami tej firmy, a od 2012 roku ma w niej swoją własną kolekcję toreb na rakiety tenisowe.

Najnowsza torba z kolekcji Marii dla HEAD na sezon 2016/2017 wygląda następująco:

cnamlbuxyaa6245

Torba jest już dostępna w sprzedaży, a machina promocyjna tego produktu ruszyła pełną parą. Oprócz sesji zdjęciowej Marii z jej najnowszym projektem, w sieci pojawiła się również seria filmików, w których Sharapova opowiada o swoim najnowszym produkcie.

Za filmiki dziękuję stronie teamsharapova.com:

INSPIRATION:

“Zawsze lubiłam neutralne kolory. Może kiedy byłam młodsza lubiłam bardziej odważne wzory, ale kiedy dorosłam, zdecydowanie wolałam kolory delikatne, pastelowe. Dużo podróżuje, lubię ubrania ponadczasowe, a właśnie taki efekt dają kolory, które są neutralne. Kiedy zaczynam projektować nowe torby, wracam myślami do tego co już zaprojektowałam. To interesujące zobaczyć co podobało mi się kilka lat temu. Ta torba oryginalnie miała mieć zupełnie inne kolory, jednak postawiliśmy na takie, które są mi bliższe.”

WHAT DO YOU LOOK FOR:

“Chcieliśmy osiągnąć i pokazać tu element luksusu. To było dla nas bardzo ważne. Odkąd byłam małą dziewczynką chciałam torbę, która nie będzie typową torbą na rakiety. Kiedy jesteś tenisistką ta torba jest przy tobie bardzo często. Na lotniskach, na siłowni. Nie chodzi więc o to, żeby mieć zwyczajną torbę, chodzi o to, aby czuć się z nią wyjątkowo.”

WHO DO YOU ADMIRE

“Podziwiam mężczyzn i kobiety, którzy przekraczają granice, którzy nie boją się ryzyka, nie wiedzą co to strach w każdej czynności, którą wykonują na co dzień, robią to jednak z pasją i w elegancki sposób.”

ABOUT CONFIDENCE:

“Są malutkie rzeczy, które sprawiają, że czujesz się szczęśliwszy. Kiedy widzisz je lub je trzymasz, używasz. Akcesoria to ogromna część naszego życia, codziennie musimy nosić ze sobą wiele rzeczy. To ważne w co je pakujemy”

FAVOURITE ELEMENT:

“Różowe dodatki są w tej torbie wyjątkowe prawda? Torba ma kolory neutralne, kiedy niesiemy ją na swoich ramionach miło wiedzieć, że znajdują się tam trochę wyraźniejsze detale, które nadają torbie smak.”

 

 

 

2 thoughts on “Filmiki promujące nową torbę Marii dla marki HEAD

Leave a Reply

