Maria jest w Stuttgarcie!

Po prawie dwutygodniowym pobycie w Nowym Jorku, (o wszystkich aktywnościach Marii w tym mieście pisałam w poprzednich notkach), Maria zawitała do Europy!

Sharapova wczoraj, 13 września, za pomocą swojego profilu na Instagramie poinformowała , iż właśnie leci do Stuttgartu:

Dziś, 14 września, Maria za pomocą swojej aplikacji na smartphony i iphony poinformowała fanów, iż jest w Stuttgarcie ze względu na spotkanie biznesowe i będzie w tym mieście tylko jeden dzień. Oto screeny filmiku z aplikacji. Ze względu na prawa autorskie nie mogę opublikować całego filmiku:

“Cześć Stuttgart. Powróciłam do tego pięknego miasta, z którego mam tyle niesamowitych wspomnień. Walczę z jet lagiem, mam dzisiaj ważne spotkanie, chciałam posłuchać muzyki, ale zepsuły mi się słuchawki, to już moje siódme w tym roku😉 Opuszczam to miasto jutro, ale mam nadzieję, że wrócę tu za niedługo;)”

Jak powiedziała sama Maria, przyleciała do Stuttgartu ze względu na spotkanie biznesowe. Z postów Marii na Instagramie wynika, że najprawdopodobniej chodzi o spotkanie z firmą Porsche:

Przypomnę, iż Maria Sharapova od 2013 roku była pierwszą w historii światową ambasadorką marki Porsche. Ze względu na obecne zawieszenie Marii jako profesjonalnej tenisistki, firma Porsche chwilowo wstrzymala z Sharapovą współpracę. 

Wizyta Marii w mieście, w którym znajduje się główna siedziba marki Porsche daje fanom nadzieję na  wznowienie umowy między Sharapovą a Porsche, co oznaczałoby niedaleki powrót Marii na kort. Przypomnę, iż firma Porsche powiedziała, iż wznowi z Marią umowę po jej powrocie do gry.

Oczywiście do tych spekulacji najlepiej podchodzić z dystansem. Dokładną datę powrotu Marii na korty poznamy w pierwszym tygodniu października. 

 

 

Leave a Reply

