Maria w wywiadzie dla stacji CNN

W związku z tym, iż proces odnośnie Marii i jej naruszenia zasad antydopingowych dobiegł oficjalnie do końca, (4 października CAS podał do informacji, iż redukuje dwuletnie zawieszenie Marii o 9 miesięcy), Sharapova może w końcu głośno i publicznie wypowiadać się na temat całej sprawy.

W dzień ogłoszenia przez CAS swojego werdyktu, oraz dzień po tym wydarzeniu Maria przebywała w Nowym Jorku, aby udzielać wywiadów dla najważniejszych programów telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych.

W środę, 5 października, po wizycie w programie TODAY SHOW oraz po wywiadzie dl stacji ESPN, (wszystko na ten temat w poprzednich notkach), Sharapova udzieliła wywiadu dla stacji CNN.

CNN to amerykańska stacja telewizyjna o charakterze informacyjnym, która działa przez całą dobę. CNN była pierwszą tego typu stacją na całym świecie. Do dziś uchodzi za najpopularniejszy program telewizyjny na świecie.

hu9sqa3

Link do krótkiego wywiadu z Marią w stacji CNN:

http://edition.cnn.com/2016/10/05/tennis/tennis-maria-sharapova-interview-cas-drugs-ban

“Dostałam wiadomość od CAS w piątek bardzo wczesnym rankiem. Byłam na górze w sypialni i po Rosyjsku krzyknęłam do mamy, że wracam! Mama przybiegła do mnie i bardzo mocno się przytuliłyśmy.”

“Przeszłam przez dwa różne przesłuchania. Pierwsze odbyło się w Londynie w siedzibie ITF. CAS całkowicie odrzucił wnioski do których doszło ITF i zredukowało moje dwuletnie zawieszenie. Kiedy dowiedziałam się, że mogę wrócić już w przyszłym sezonie byłam szczęśliwa. To był dla mnie dobry dzień.”

“Od początku wiedziałam, że nie zakończę w ten sposób kariery. Od momentu w którym przeczytałam maila, ze naruszyłam zasady antydopingowe, wiedziałam, że po tym całym zamieszaniu zacznę swoją karierę od nowa. Zakończę karierę na swoich własnych warunkach. Nawet gdybym miała wrócić dopiero za dwa lata, na pewno nie zrezygnowałabym z gry w tenisa. Nigdy w to nie wątpiłam i koniec kariery nawet nie przeszedł mi przez myśl.”

“Dostałam wsparcie od wielu osób. Oczywiście rodzice, trener, współpracownicy i przyjaciele byli ze mną od początku, ale odzywało się też do mnie wielu ludzi z innych branży. Mówili, że nie mogą się doczekać kiedy powrócę na kort. Ludzie pisali, że jestem ich inspiracją.”

“Jedyną winą jaką zauważył CAS było to, że zaniedbałam rozmowę z managerem pod koniec zeszłego roku w sprawie sprawdzenia listy leków zakazanych. ITF natomiast chciał mnie zawiesić, aż na cztery lata. Często jestem pytana czy uważa, że ITF postępował ze mną sprawiedliwie. Mogę powiedzieć z całą odpowiedzialnością, że ITF nie był ani trochę uczciwy w mojej sprawie.”

“Kocham to co robię i będę to robiła jeszcze przez długi czas. Mam jeszcze wiele rzeczy do osiągnięcia i chcę dalej budować moje dziedzictwo. Nikt mnie przed tym nie powstrzyma.”

 

 

 

Leave a Reply

