Maria w wywiadzie dla stacji ESPN

W związku z tym, iż proces odnośnie Marii i jej naruszenia zasad antydopingowych dobiegł oficjalnie do końca, (4 października CAS podał do informacji, iż redukuje dwuletnie zawieszenie Marii o 9 miesięcy), Sharapova może w końcu głośno i publicznie wypowiadać się na temat całej sprawy.

W dzień ogłoszenia przez CAS swojego werdyktu, oraz dzień po tym wydarzeniu Maria przebywała w Nowym Jorku, aby udzielać wywiadów dla najważniejszych programów telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych.

W środę, 5 października po swojej wizycie w programie TODAY SHOW, (więcej na ten temat w poprzednich notkach), Maria udzieliła wywiadu dla stacji ESPN.

ESPN to amerykańska stacja telewizyjna w całości poświęcona wiadomościom i wydarzeniom sportowym. Jest jedną z najpopularniejszych sportowych stacji na świecie i posiada prawo do transmisji większości dyscyplin sportowych.

Instagram Marii:

14543857_1500394833310092_6472213847176561264_o

Oto krótkie fragmenty wywiadu, które stacja ESPN umieściła na swojej stronie:

Maria nie wierzy w to, że Meldonium ma właściwości poprawiające występy na korcie:

http://www.espn.com/video/clip/_/id/17720836

“Jest zero dowodów na to, że ten lek zwiększa i poprawia wydolność na korcie. Zaczęłam brać to lekarstwo, kiedy byłam nastolatką, męczyły mnie ciągłe przeziębienia. Znalazłam własnego doktora, który zrobił na mnie setki profesjonalnych badań. EKG wykazało, że praca mojego serca jest nie taka jak być powinna, miałam niedobory magnezu, dlatego też postanowił mi zapisać Meldonium. Ten lek był całkowicie legalny, aż do stycznia tego roku. Miliony ludzi biorą ten lek w Rosji, moi dziadkowie biorą ten lek🙂 Zawsze rozpatrywałam go jako zwykły suplement.”

Maria nie skończyła jeszcze tworzyć swojego dziedzictwa na korcie:

http://www.espn.com/video/clip/_/id/17721763

“Mam jeszcze o wiele więcej do osiągnięcia na korcie. Mam przed sobą wiele lat. To co wydarzyło się przez ostatnie miesiące to tylko mała część mojego życia. Mam do zrobienia jeszcze bardzo dużo, mam do zainspirowania jeszcze setki tysięcy ludzi na świecie.”

WADA popełniła wiele błędów przy badaniach nad Meldonium:

http://www.espn.com/video/clip/_/id/17721056

“Jedyną rzeczą jaką chciałabym zobaczyć to jakiś jeden konkretny dowód na to, że Meldonium może być uznane za steryd. Nie widziałam żadnych, profesjonalnych badań na ten temat. WADA nie powiedziała nic na temat tego leku, oprócz tego, że jest popularny w Europie Wschodniej. WADA nie przeprowadziła żadnych badań, nie badała tego leku w taki sposób jak inne substancje. Do dziś nikt konkretnie nie potrafi powiedzieć czym jest Meldonium.”

 

Leave a Reply

