Wywiad Marii dla stacji MATCH TV

Podczas swojego niedawnego pobytu w Las Vegas związanego z pokazowymi rozgrywkami tenisowymi WTT Smash Hits oraz promocją Sugarpovej, (9 i 10 października), Maria spotkała się z rosyjską dziennikarką, pracującą dla stacji MATCH TV, Sophią Tartakovą.

Stacja  MATCH TV to rosyjska stacja sportowa, która przez całą dobę emituje wydarzenia sportowe z całego świata, wiadomości sportowe oraz wywiady ze znanymi sportowcami. Właścicielem i założycielem stacji jest Vladimir Putin.

Maria spotkała się z dziennikarką w sklepie Sweet Factory w Las Vegas dnia 9 października i opowiedziała jej o wydarzeniach związanych z redukcją jej tenisowego zawieszenia przez CAS, powrotem na korty oraz zamieszaniem związanym z naruszeniem zasad antydopingowych.

Stacja MATCH TV opublikowała wywiad wczoraj 17 października.

Oto link do wywiadu, który przeprowadzony został w języku rosyjskim:

http://matchtv.ru/tennis/matchtvvideo_NI680074_clip_Ekskluzivnoje_intervju_Marii_Sharapovoj_dla_Match_TV

Czy zdawałaś sobie sprawę z tego, że masz tak oddanych fanów? Że tylu ludzi na świecie kocha Cię i podziwia? Twoja rodzina również zachowywała się perfekcyjnie przez ten trudny czas.

Kiedy ktoś zadaje mi to pytanie mam ciarki na plecach. Miłość i wsparcie jakie dostałam przez ten trudny czas były niesamowite. Czułam, że jestem wspierana nie tylko przez rodzinę, ale przez dosłownie cały świat. To był dla mnie trudny czas, ale miłość, którą dostawałam każdego dnia bardzo mi pomogła.

Od zawsze należałaś do świata tenisowego. Przez okres zawieszenia rozpoczęłaś nowy etap swojego życia. Czy ten nowy etap Ci się podoba?

Przez ten czas uświadomiłam sobie, że za niedługo będę miała 30 lat. Nigdy nie sądziłam, że moja kariera będzie trwała w takim wieku. Myślałam o rodzinie, swoim zdrowiu. Ciągle jednak gdzieś w mojej głowie jest tenis. Kort to moja scena i nie jestem gotowa na to, aby ją opuścić. Zakończę karierę na moich warunkach. Nawet przez moment tego trudnego okresu nie myślałam, aby skończyć z tenisem.

Jakie było Twoje uczucie, kiedy dowiedziałaś się o decyzji CAS i o tym, że wracasz w przyszłym sezonie?

Niesamowita, nieopisana radość. Walczyłam o to, aby móc znowu zagrać, walczyłam o swoje imię, udało się i nie mogłam sobie wymarzyć nic lepszego.

Wszyscy wiemy, że jesteś niesamowicie silnym charakterem. Ta sytuacja uczyniła Cię jeszcze silniejszą, ponieważ nie walczyłaś przeciwko rywalkom na korcie, ale przeciwko niesprawiedliwości.

Jestem po prostu zadowolona, że to jest już za mną. Z pomocą rodziny i znalezieniem odpowiednich emocji przeszłam przez to i jestem szczęśliwa. Mój Tata pilnował abyśmy codziennie jedli wspólnie kolację. Zachowywał się tak jakbyśmy nigdy tego nie robili🙂 Było cudownie.

Czy reszta WTA powinna obawiać się powrotu Marii Sharapovej?

Nie myślę jeszcze o moim powrocie. Mam sporo czasu, muszę zaplanować kalendarz. Na razie myślę tylko o tym, że spędzę Sylwestra jak każdy normalny człowiek, po raz pierwszy w życiu🙂 W styczniu rozpocznę solidne treningi przygotowujące do mojego powrotu.

 

 

 

Leave a Reply

