Wykład Marii na evencie “Forbes Under 30 Summit” w Bostonie

W lipcu tego roku najbardziej prestiżowy, biznesowy magazyn na świecie, Forbes, podał do wiadomości, iż Maria Sharapova będzie jedną z mówczyń na evencie “Forbes Under 30 Summit.”

Event “Forbes Under 30 Summit” jest organizowanym przez magazyn Forbes wydarzeniem mającym na celu zgromadzenie w jednym miejscu biznesmenów i przedsiębiorców, którzy kształtują świat finansów. Jak wskazuje sama nazwa wydarzenia, biznesmeni biorący w nim udział nie ukończyli jeszcze 30 roku życia.

Event “Forbes Under 30 Summit” odbywa się co roku w drugiej połowie października w amerykańskim mieście Boston. Jednym z głównych patronów wydarzenia, oprócz gazety Forbes, jest Uniwersytet Harvard.

Maria Sharapova przez 10 lat z rzędu była uznawana za najbogatszą i najlepiej opłacaną sportsmenkę świata. Sharapova znajdowała się na samym szczycie listy magazynu Forbes dotyczącej lukratywnych kontraktów reklamowych.

Sharapova postanowiła jednak pójść o krok dalej i nie zadowalać się tylko reklamowaniem czyiś produktów.

W sierpniu 2012 roku zaczęła działaś własna firma Marii, Sugarpova, która zajmuje się produkcją słodkości, a marcu 2014 roku Sharapova została współwłaścicielką firmy Supergoop, która zajmuje się produkcją kosmetyków chroniących przed działaniem szkodliwych promieni UV.

Wczoraj, 18 października, Maria Sharapova jako najpopularniejsza i najbogatsza sportsmenka na świecie miała zaszczyt wykładać na evencie “Forbes Under 30 Summit” w Bostonie.

Maria czekająca na swoje wejście na zapleczu:

cvemxnguiaasw2l

Sharapova występowała na wczorajszym evencie jako ostatnia i oficjalnie zamykała kolejny dzień spotkania biznesmenów z całego świata:

cvexjrcxeaamp6h

cvexpdewyaecf2z

cvedub9w8aayppr

cvedtfiwaai3bne

cvedstcweau4o0b

cvedrnrwyaa7z8q

Wykład Marii dotyczył głównie jej firmy Sugarpovej oraz jej wspaniałej i pełnej sukcesów kariery tenisowej:

“Chciałabym, żeby Sugarpova stała się stylem życia dla innych ludzi. Chcę stworzyć akcesoria do domów, pościel, ręczniki, chcę aby ludzie kojarzyli tę markę z luksusem i odrobiną szczęścia w swoim życiu.”

“Prowadzenie swojej firmy nie oznacza tylko nazwiska na produkcie. Tu chodzi spotkanie z setkami osób, które współtworzą produkt i pracują codziennie nad jego wyrobem.”

“Aby dobrze prowadzić firmę trzeba mieć swoją wizję i pomysł. Oczywiście mamy doradców, którzy podsuwają nam swoje pomysły, ale na koniec wszystko zależy od Ciebie. Jeśli nie masz swojego planu, firma nie odniesie sukcesu.”

“Nie mam problemu z połączeniem biznesu i kariery na korcie. W życiu chodzi przede wszystkim o dobry balans, ustalenie priorytetów i stworzenie sobie najlepszego kalendarza. Codziennie mam plan na swój rozwój a biznes oraz kariera tenisistki nigdy nie wchodziły ze sobą w drogę.”

Podczas eventu “Forbes Under 30 Summit”Maria prowadziła również MasterClass z marketingu razem z osobowością internetową Bethany Mota:

14712356_1623777864587354_7151644529555144704_n

cvelt2zxyaadxlc

cvezqqkw8aaefl5

“Moją ulubioną platformą internetową jest Instagram. Kocham fotografie.”

“Nawet jeśli upadniesz i odniesiesz porażkę, wstaniesz i nauczysz się z tego o wiele więcej niż z sukcesu.”

 

 

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s