Maria na konferencji prasowej przed meczem pokazowym w Puerto Rico

Jak informowałam w poprzednich notkach Maria przez ostatnie trzy dni przebywała w Puerto Rico.

Głównym powodem jej pobytu w tym państwie był mecz pokazowy przeciwko złotej medalistce olimpijskiej Monice Puig, który odbył się w ramach eventu “Monica Puig Invitational”.

Dzień meczu pokazowego, czyli 15 grudnia, wypełniło wiele różnych aktywności, w których udzielały się tenisistki.

W poprzedniej notce pisałam o tym, iż Maria i Monica wzięły udział w spocie reklamowym promującym Puerto Rico.

Zaraz po nakręceniu reklamy dla TV, Maria Sharapova i Monica Puig pojawiły się na specjalnie zorganizowanej konferencji prasowej.

Konferencja prasowa odbyła się w hotelu Vanderbilt, który znajduje się w stolicy Puerto Rico, San Juan.

Fragmenty konferencji Marii są dostępne w sieci:

“Jestem bardzo podekscytowana faktem, iż znajduje się w Puerto Rico. Przez całą karierę bardzo wiele podróżowałam i ciągle grałam w tych samych miejscach, zupełnie tak jak Monica. Być zaproszonym do miejsca, w którym nigdy wcześniej się nie było jest bardzo specjalnym wyróżnieniem. Dziękuję wszystkim, którzy pracowali przy organizacji tego meczu oraz samej Monice za zaproszenie.”

“Nie mogę się doczekać mojego powrotu na korty w kwietniu. Wiem, że początek będzie bardzo trudny, ale tęsknię za tenisem, za meczami z publicznością, sędzią, wynikiem na tablicy. Jestem podekscytowana, że mój powrót nastąpi już za kilka miesięcy.”

“Większość ludzi w Puerto Rico najprawdopodobniej nigdy nie widziała prawdziwego meczu tenisowego na żywo. To niesamowite, że mamy okazję pokazać im tenis na światowym poziomie. Tenis oglądany na żywo to piękne przeżycie.”

“Będę w Puerto Rico tylko przez kilka dni, ale nie mogę się doczekać mojego powrotu do tego pięknego państwa i odkrycia na nowo kultury i jedzenia, o którym opowiadała mi Monica.”

Oficjalne zdjęcia z konferencji prasowej Marii w Puerto Rico:

masha-puig-invitational-pc-01

masha-puig-invitational-pc-05

masha-puig-invitational-pc-07

masha-puig-invitational-pc-10

masha-puig-invitational-pc-12

masha-puig-invitational-pc-15

masha-puig-invitational-pc-17

masha-puig-invitational-pc-32

masha-puig-invitational-pc-34

 

 

3 thoughts on “Maria na konferencji prasowej przed meczem pokazowym w Puerto Rico

    1. Prawda. Tylko, że ITF odmówił dyrektorowi turnieju w Sankt Petersburgu, a nie samej Marii. Maria o tę pokazowke nie zabiegala tak bardzo jak nakręcają to polskie media. ITF niestety miał prawo zabronić rozegrania tej pokazowki… Takie niestety są zasady, że do kwietnia Maria nie może pojawiać się oficjalnie podczas turniejów. Ale spokojnie, czuję, że IMG zorganizuje Marii mnóstwo innych spotkań 😉

Leave a Reply

