Maria opublikowała okładkę swojej autobiografii! 

12 września 2017 roku będzie miała miejsce wielka premiera autobiografii Marii Sharapovej. 

Autobiografia Sharapovej jest jedną z najbardziej wyczekiwanych premier czytelniczych tego roku i czekają na nią nie tylko fani Marii czy tenisa. 

Dowodem na to jest fakt, iż w przedsprzedaży w sklepie Barnes & Noble, książka Marii jeszcze bez okładki i bez promocji wyprzedała się co do ostatniego egzemplarza! 

W związku z ogromnym zainteresowaniem świata jej autobiografią, Sharapova postanowiła podzielić się z opinią publiczną okładką jej książki. 

Wczoraj, 17 kwietnia, Maria opublikowała na swoim Twitterze okładkę autobiografii, której tytuł brzmi: Unstoppable: My Life So Far. 

Maria dodała również krótką notkę od siebie na temat autobiografii:

“Często pytam siebie: po co piszę książkę? 

Po części, aby opowiedzieć moją historię, ale również po to, aby ją zrozumieć. Na wiele sposobów moje dzieciństwo jest tajemnicą,nawet dla mnie. Zawsze zadawane są mi te same pytania: Jak znalazłam się w tym miejscu, w którym jestem obecnie? Jak to zrobiłam? Co poszło dobrze, co poszło nie tak? Jak zawsze powtarzam, jeśli jestem znana z jakiejś rzeczy, to jest to na pewno nieustępliwość, moja zdolność do parcia na przód, nawet jeśli nie idzie. Ludzie chcą wiedzieć skąd bierze się ta umiejętność i ponieważ każdy marzy o swojej szansie, chcą wiedzieć jak nabyć taką cechę. Nigdy sama tego nie pojęłam. Może kiedy zaczniesz zaglądać głęboko i dużo o tym rozmyślać zniszczysz to? To moje życie i chce je opowiedzieć. Zawsze opowiadałam coś reporterom, ale nigdy nie mówiłam wszystkiego co wiem. Może to właściwy moment na otwarcie kilku nowych drzwi i zadanie sobie kilku nowych pytań. Chcę nadać mojej historii sens i spisać ją póki jest w mojej pamięci. Mam nadzieję, że ludzie zapamiętają z niej moje dobre i złe decyzje. I wezmą z nich nauczkę. To historia o poświęceniu i o tym co czasami trzeba porzucić. To także historia o dziewczynie i jej ojcu, którzy przeszli szaloną drogę.”


Leave a Reply

