Konferencja prasowa Marii przed rozgrywkami World Team Tennis 

Wczoraj, 24 lipca, Maria Sharapova zaliczyła swoje drugie i ostatnie w tym roku pojawienie się w pokazowych rozgrywkach tenisowych o nazwie World Team Tennis. 

Wczorajsze zmagania odbyły się w kalifornijskim mieście Newport Beach, gdzie Maria reprezentowała miejscową drużynę: Orange County Breakers. 

Przed meczami, Maria Sharapova jako największa gwiazda tych pokazowych rozgrywek, wzięła udział w konferencji prasowej. 

Oto najważniejsze wypowiedzi Marii:

“Mój nowy sparingpartner, Alex Kuznetsov, jest absolutnie wspaniały. Ma bardzo trudną pozycję w mojej ekipie, zwłaszcza, że gra na treningach przeciwko doświadczonej tenisistce. Był w trudnej sytuacji, ponieważ dołączył do nas w trakcie mojego zawieszenia. Alex wnosi świetną atmosferę na nasze treningi i bardzo się z nami zżył. Ma dużą wiedzę na temat tenisa i każdego dnia potrafi wnieść coś nowego do naszego treningu.”
” Jestem bardzo zadowolona z faktu, iż udało mi się zagrać w tegorocznej edycji World Team Tennis. W przyszłym tygodniu rusza turniej w Stanford, ja przez kontuzję nie grałam ostatnie dwa miesiące. Mecze tutaj pozwoliły mi poczuć rytm i atmosferę meczów, czyli coś czego nie da się wytrenować.”

“Aktualnie czuje się dobrze zarówno w aspekcie przygotowania do gry jak i wyleczenia kontuzji. Rehabilitacja uda trwała kilka tygodni. Po meczu w zeszłym tygodniu w San Diego czułam się dobrze. Tu w Newport będę znowu sprawdzała moje ciało. Kiedy wracasz po kontuzji nie masz w ciele wiele pewności, dlatego gram tu, aby zobaczyć jak moje ciało zareaguje na kolejny mecz, w którym będę rywalizować na poważnie. Nie grałam prawdziwego meczu od jakiegoś czasu, więc teraz muszę znowu wracać do rytmu.”

“Przez ostatnie tygodnie nie należałam w całości do świata tenisowego. Nie oglądałam zbyt wiele meczów w telewizji. Oczywiście jestem świadoma zmian na pozycji numer 1 lub tego kto wygrał turnieje wielkoszlemowe. Jednak mam wrażenie, że światowa czołówka nie zmieniła się tak bardzo w porównaniu do tego jak było dwa lata temu. Rywalizowałam ze wszystkimi tymi tenisistkami. Jedyną osobą, z którą jeszcze nie grałam jest aktualna mistrzyni Roland Garros, Ostapenko.”

“Uwielbiam oglądać tenis kiedy jestem w trakcie turnieju. Wtedy czuje atmosferę, tenis otacza mnie z każdej strony i staje się sposobem na przeżycie całego dnia. Jednak kiedy masz kontuzję to co pozwala Ci nabrać świeżości i chęci do powrotu to oderwanie się od tego świata.”

“Mam ogromny szacunek do tego jak gra Venus Williams. Gra na takim poziomie w jej wieku, jest czymś inspirującym. Pokazała nam i dodała pewności, że jeśli właściwie trenujesz, właściwie się odżywiasz , Twoja kariera noże być długa i skuteczna.” 




Leave a Reply

